Utisci o Hedera Vita proizvodima

10/05/2017


Kada sam letos bila u poseti kod drugarice u Loznicu, zamolila sam je da me odvede do njihovog poznatog kozmetičkog brenda "Hedera Vita" i njihove zvanične prodavnice u ovom gradu. Iako se nalazi u centru grada, radnja odiše krajnje prijatnom i intimnom atmosferom, koja godi i čulu vida i čulu mirisa. Relativno mlada firma, osnovana 2011. godine sa odabranom ekipom ljudi, za kratak vremenski period postala je inspiracija za druge ljude koji žele da pokrenu firmu, a kvalitet je pronašao put do kupaca i u većim gradovima, preko poznatih drogerija, prodavnica zdrave hrane... Vremenom su postali traženi i van granica naše zemlje, zbog čega se proizvodi posebno pakuju i za evropsko tržište, poput Švajcerske. U svom sastavu navode da koriste preko 75% prirodnih sastojaka, poput hladno ceđenih ulja, biljnih ekstrakata i svežeg bilja.
Sa ovim brendom upoznala sam se preko njihovog šampona za dubinsko pranje kose, koji me je oduševio za tu namenu, a ako o njemu niste čitale, link možete pronaći ovde


ULJANI PILING KUPKA ZA TELO kokos i vanila



Proizvod koji sam kupila po preporuci devojaka koje su mi pravile društvo tokom kupovine, rekle su da je odličan, a uz to je bilo sniženje za ovakav tip proizvoda iz spa linije. 
Piling za telo sama pravim od kafe, u ovom slučaju sam želela da probam gotov piling jer su miris i tekstura bili jako primamljivi. Pakovanje veličine veće kreme, plastično, sadrži srednje gust piling koji je obogaćen morskom solju i sodom bikarbonom. Ova dva sastojaka uronjena su u mešavinu ulja kokosa i suncokreta, sadrži i cetearyl alcohol, lanolin, parfem, hydrated silica, phenoxyethanol, ne sadrži parabene. Piling se lepo zahvata prstima, odlično se raspoređuje po koži, ako se prethodno između obe šake raspodeli. Po mokroj koži klizi, oseća se morska so pod dlanovima, ulje postaje tečno i ostavlja tanak film na koži. Mogu da kažem da se ubraja po dejstvu, u umereno jak piling. Tokom ispiranja se oseti pod prstima ostatak ulja i silikon u tragovima. I nakon kupanja, koža nije suva, divno je mekana, nežna, glatka, u tome joj pomaže sitno zrnasta soda bikarbona i srednja veličina morske soli. Jedino što mi smeta kod ovog pilinga je ta količina parfema na bazi kokosa, koji se oseti da je veštački dodatak zbog dejstva i alkohola, a ne prirodno blagi udeo kokosovog ulja.
Na sniženju cena je 350 din. Preko njihovog zvaničnog sajta 450 din.
Količina je 150 ml.




HIDRANTNA DNEVNA KREMA za eliminaciju prvih znakova umora i nepravilnosti na licu



Još jedan proizvod po preporuci i tada na sniženju. Želela sam da kupim neku laganu kremicu koju bih mogla da nanosim tokom letnjeg perioda. Ova krema je više za sobe sa mešovitom kožom, bez parabena, silikonskih i mineralnih ulja. U sastavu sadrži vodu, negde na sredini aloju, maslinovo ulje, suncokretovo, askorbinsku kiselinu (vitamin C), cetearyl alchol i benzyl alcohol, pri kraju parfem, tetrasodium EDTA. Sastav me nije oduševio, ali sam dala priliku da probam. Krema je veoma lagana, brzo se rasporedi i upija. Za sobom ostavlja blagi film na površini i mat efekat. Nije se dešavalo da se čelo i deo oko nosa, brzo umaste i prosijaju. Volela sam više da je koristim pre spavanja. Nekada mi je poslužila uveče i pre nanošenja pudera. Puder se lepo rasporedio, nije ostavljala fleke niti valjuške, a vremenom se stvorio prirodan sjaj na koži sa mat puderom. Ova krema ne može dovoljno da hidirira već dehidriranu kožu. Nakon umivanja koža jeste mekana, ali osetite da ne neguje dubinski. Nije izazvala nikakve negativne promene, ten je bio ujednačen. Osobama sa osetljivom kožom mogu smetati neki od sastojaka, pa u tom slučaju se mogu stvoriti sitne bubuljice. 
Cena na sniženju je 300 din.  Regularna cena je 350 din. na zvaničnom sajtu.
Količina 100 ml.




KREMA ZA RUKE I NOKTE od ulja pirinčanih klica i badema




Kremu za ruke sa pumpicom, dobila sam na poklon od drage Sanje, koja inače rado odlazi na tretmane u odeljku Hedera Vite radnje, za takvu vrstu usluge. Šteta što tako nešto nije rasprostranjeno i u drugim gradovima, jer po njenim rečima, imaju odlične usluge različitih vrsta tretmana za lice i telo. 
Volim kreme za ruke koje su lagane, ne ostavljaju masan sloj, brzo se upijaju, a ova krema je jedna od njih. Pumpica odlično dozira, da su dovoljna tri pritiska da kremom pređem od šaka do laktova. Zaista je odlična, blago miriše i divno neguje ruke. 

Cena je 210 din. za 100 ml.


ANTIBAKTERIJSKI GEL za stopala



Proizvod iz linije za negu stopala, kupila sam mami jer ona muči muku sa znojem tabana, što se na kraju odražava i na letnju obuću. Koliko je ovaj proizvod suzbio neprijatan miris, individualno je, ali je stvorio neki zaštitni film koji je smanjio lučenje znoja u tom predelu. Probala sam i ja ovaj gel, ne mogu reći da je suviše dovoljan i za negu jer nije previše bogat, već je srednje konzistencije, lagano se rasporedi i brzo upije u kožu. Stvori zaštitni, tanak film na koži koji daje neki mat finiš.
Cena je 210 din. za 100 ml.



TONIK ZA ČIŠĆENJE LICA ružina vodica




Volim sastojak ruže u svim kozmetičkim proizvodima. Jedan od omiljenih je ružina vodica. Ovako slatko pakovanje, dobila sam na poklon od drugarice Aleksandre. Ambalaža je rustična i ženstvena. 
Pumpica na ovom pakovanju zaista lepo raspršuje vodicu, u vidu aerosola koje ostavljaju tek toliko vlažnu kožu, bez pojave kapljica koje se slivaju niz lice. Vrlo brzo se upije. Obično bih vodicu naprskala pre seruma, međutim tokom njegovog raspoređivanja po prstima, tonik bi se već osušio na licu. Relativno se brzo troši, ako se koristi ujutru i uveče, koža posle aplikacije i nije toliko rehidrirana. Ali ostaje blagi miris, koji većini godi. 
Sadrži pet sastojaka, vodu, ružino ulje, dve vrste alkohola, što sam skoro videla, i dehydroacetit acid.
Cena je 320 din. za 100 ml.

SPREJ ZA TELO kokosovo ulje i vanila


Leti najviše volim da koristim ovakvu vrstu proizvoda, umesto parfema. Definitivno od svih navedenih proizvoda, ovo mi je najdraži i ostavio je na mene pozitivan utisak prilikom prvog korišćenja. 
Oseća se doza kokosove arome i alkohola. Pri vrhu spiska nalazi se alkohol, voda, kokosovo ulje, hidratisano ricinusovo ulje, mešavina makadamijinog ulja...
Zadržava se relativno dugo na koži, kosi, odeći, u prostoriji ako iole malo naprskate osetićete svežinu i slatkasti ugođaj parfema na bazi kokosovog ulja. Ne troši se previše brzo, kao ružina vodica.
Volela bih da probam još neke sprejeve ove linije, sa drugim sastojcima.
Cena je 280 din. za 100 ml. 


Ukoliko ste probale neke od proizvoda, podelite vaše utiske? Koje proizvode Hedera Vite vi preporučujete za sledeću kupovinu?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe