Alfaparf Keratin Therapy Liss Milk i šampon za kosu

10/20/2017


Kada govorimo o proverenom brendu za negu kose, koji se može pronaći u drogerijama po povoljnoj ceni, uvek sa sigurnošću mogu da se oslonim na italijanski brend Alfaparf. Družimo se, već skoro šest godina. Volim da bacim oko na deo štanda gde se nalaze njihovi preparati u drogerijama. Nadam se da ću uskoro svratiti do njihove prodavnice u gradu, zbog maski za kosu, a do tada vam prenosim utiske o liniji za kosu koju sam probala, Keratin Therapy. 


Keratin Therapy šampon za kosu



Sa šamponima za kosu kuburim već neko vreme. Teško je da pronađem onaj koji odgovara mojoj osetljivoj koži glave, a da se pri tome može naći u našim drogerijama. Pri kupovini šampona obavezno pogledam da li sadrži sulfate, koji imaju tendenciju da isušuju teme, kao i silikone koji zapušuju pore na koži glave. Zbog toga sam se opredelila za ovaj šampon Keratin Therapy, sa prednje strane je naznačeno da ne sadrži sulfate, kao i parabene, ali i pored toga pogledajte obavezno sastav, zato što sam kasnije primetila da u sastavu ima silikone koje sam primetila nakon uklanjanja nalepnice. 
Od strane drogerija koje lepe nalepnice preko originalnog sastava, nekada teško možete da otkrijete da li je to proizvod za vas. Sa njihovim proizvodima je to često slučaj, vidljiv je samo prvi red, nekada ni to, tako da sam tek kod kuće nakon skidanja nalepnice videla pun sastav. 
Šampon se nalazi u pakovanju od 250 ml, njegova konzistencija je srednje gustine, ima orjentalni miris, sa sedefastim odsjajem kada se istisne u šaku. Peni vrlo dobro, nije potrebna velika količina tokom pranja da se nanese i koliko god kosa bila prljava ujednačeno se raspoređuje po kosi. Tokom utrljavanja u kosu, osetite primetno mekoću i da je kosa nakon ispiranja čista. Efekat koji pruža kovrdžavoj kosi nakon sušenja, poprilično je smirivanje dlake, lokne se lepo definišu i kosa je primetno sjajnija. U temenu se kosa takođe smiri, zbog čega izgleda nekada kao da je slepljena i zbog toga mi se šampon na duže vreme nije dopao za često korišćenje. Kosa izgleda kao da je mokra, sjajna, glatka, teme u početku ne reaguje na sastojke, ali na duže vreme reaguje u vidu perutanja ili stvaranja krupnih ljuspica kože glave. Za to su većim delom odgovorni silikoni u šamponu, dodatni parfem koji je na početku sastava, a tu su i razne hemikalije u vidu benzoata i derivata ulja koju verovatno iritiraju kožu moje glave. Ova napomena je moj lični utisak jer je šampon kod mene tako delovao, a moja koža glave je jako osetljiva. 


Ovaj šampon bih preporučila nekome ko se često fenira, ima gustu kosu, neko ko je bio na keratinskim tretmanima. U tom slučaju služi čisto za održavanje takvog efekta. Ne koristite često ovaj šampon, naročito ne za teme, bilo bi dobro samo na ostatak kose. Moja greška je u tome bila, jer težim da kupim jedan šampon i iskoristim ga do kraja. Kada u natpisu vidim "keratin", oči mi posebno zacakle, a ovde je u sastavu on pri dnu postavljen.  
Cena je oko 600 din. Često se može naći na akciji u DM-u ili Lilly drogerijama. U parfimerijama "Mauricius", nalazi se njihov veći asortiman, a subotom se dobija i 10% popusta.


Keratin Therapy mleko za kosu


Volim prskalice za kosu, uvek mi privuku pažnju na policama, jer one upotpunjuju krajnji efekat negovane kose. Ova prskalica ima odličnu pumpicu, miris je sličan šamponu, možda manje koncentrovan, ali isto orjentalan. U sastavu se nalazi jedna vrsta palminog ulja i ne sadrži soli, sulfate i parabene. Sadrži 100 ml i po mom korišćenju, dugo traje zbog čega je proizvod isplativ. Ima mlečnu boju, čiji sastav nije lepljiv. Pri kraju korišćenja, možete da odvrnete čep kako bi iskoristili potpuno proizvod.


U početku zaista nisam otkrila neki epohalan rezultat. Koristila sam nekoliko nedelja redovno, nekada u kombinaciji sa šamponom, na čistu, mokru kosu i nisam primetila da je nešto posebno učinjeno. Na delu kose koji nije farban, keratinsko mleko je pokazalo bolji rezultat, kosa je sjajna, glatka. Kada je farbana kosa u pitanju, prvu promenu sam primetila tek nakon što sam kosu farbala sa dodatkom Omniplexom ( sličan je Olaplexu), tada sam mogla da utvrdim da se kosa manje mrsi ( i zbog samog Omniplexa), glatka je, smirenija i upotpunjena.

U mom slučaju, za ovaj proizvod, preporuka bi bila za osobe koje imaju ravnu, gustu kosu ili koje su koristile neke od tretmana u salonima. Ovaj proizvod, kao i šampon, svoj pun efekat ispoljavaju kada imaju dobru osnovu u smislu nege kose ili treba da održavaju prethodni efekat tretmana. 
Cena ovog proizvoda je do 600 din. ako se ne varam. Pre par meseci sam kupila, tako da se i ne sećam. Takođe se može kupiti gde i šampon.


Sa šamponom iz ove linije od Alfaparfa se pozdravljam. Keratinsko mleko ću rado ponovo kupiti.

Da li ste koristile ovu liniju i imate li neku preporuku za proizvod koji treba probati od Alfaparfa?

You Might Also Like

1 comments

Subscribe