Noreva, Flogocid, Eucerin, ZooVip, Bionsen...

11/12/2016


U proteklih godinu i po dana, bilo je dosta proizvoda koji su prošli kroz moje ruke, čekali su svoj red na blogu i na kraju je najlakše bilo da ih predstavim u jednom zajedničkom postu. Ovo što danas vidite je samo jedan deo, uskoro sledi i nastavak. Znam da su ovi postovi omiljeni, zbog čega nisam želela da vas u jednom preplavim sa previše informacija.
Pa, počnimo :) 


Pre skoro tri godine u maju mesecu, lice mi je jako buknulo, takvo stanje kože nisam nikada imala kao tada. Otišla sam u jedan estetski centar po preporuci, gde su mi doktorke pored uobičajnog tretmana, posavetovale da u kućnim uslovima negujem lice sa Norevinim proizvodima. U tom trenutku, nije mi ništa preostalo nego da ih poslušam, imajući poverenje i donekle znajući da se radi o ozbiljnom brendu za problematičnu kožu.

Noreva Exfoliac Acnomega 200 sa alfa-omega HA kompleksom je lagana, dnevna gel/krema, brzo upijajuća za svaki dan. Kompleks ALFA-OMEGA HA ne dovodi do ponovnog zadebljavanja površinskog sloja kože. Ima antibakterijski efekat, reguliše lučenje sebuma, deluje na povlačenje mitisera, bubuljica, crvenila, čisti pore... Ne sadrži parabene kao konzervanse, hipoalergijska je, nije fotoosetljiva, ima citrusni miris koji potseća na limun zbog kiselina, ostavljajući tanak film na koži koji matira lice. Koža je jako mekana nakon nanošenja i kada se umijete, što se može primetiti posle prve upotrebe. Reguliše sebum, kožu posvetljuje, ujednačava nepravilnosti na koži. Očekivala sam da će osloboditi izvodne kanale koji su zapušeni sebumom, ali nije. Na kraju mogu reći da je to ipak solidna krema za one koji se prvi put susreću sa problemima masne, problematične kože . Pakovanje je 30 ml, prilično se brzo troši, cena je oko 1.800 rsd i nije postojana jer počinje da se razgrađuje već posle mesec dana od otvaranja pakovanja.  
Krema se nanosi ujutru i uveče, ne sme da se koristi za decu mlađu od 12 godina. Rok upotrebe je 12 meseci po otvaranju. Možete je pronaći u bolje snabdevenim apotekama i Lilly drogerijama. 

Noreva Exfoliac tonirana krema, bež nijansa. Sadrži kompleks aktivnih supstanci koje sprečavaju proliferaciju bakterija, reguliše lučenje sebuma, koži pruža neophodnu hidraciju tokom dana. Iako nisam neki ljubitelj toniranih kremi zbog odabira nijanse, jer na meni previše izgledaju narandžasto, sa ovom i nisam imala preterane zamerke na tu temu. Njena formulacija je kremasta i lagana, lepo se raspoređuje na koži, prekrivna moć je srednja, gde za veće nepravilnosti je potreban korektor. U toku njene upotrebe lepo hidrira kožu, mekana je i glatka, matira lice oko tri sata bez potrebe da se dodatno matira translucentim puderom. Odaje utisak prirodne kože, bez težine i maske na licu. Ukoliko vam se koža umorila od teških pudera, želite da izgleda sveže u toku dana i negovano, ovo je dobra preporuka. Često je možete naći na akciji, gde dva pakovanja možete uzeti po ceni od oko 1.200 rsd, u svim bolje snabdevenim apotekama (Srbotrejd) i drogerijama.

Noreva Exfoliac NC gel (Niacinamid 4%, derivat vitamina B 3), patentirana dermatološka suspstanca za lokalnu primenu na koži sklonoj bubuljicama. Sprečava pojavu novih bubuljica i uklanja stare. Tekstura gela je fluidna, bez ulja, hipoalergijski i nije fotoosetljiv. Ovaj gel je malo drugačiji od La Roche-ovog po teksturi, mlečne nijanse i tokom mesec dana od korišćenja, takođe stvara valjuške od kreme. Nanosila sam ga samo na određenom predelu gde su se javjale bubuljice, obično pre menstruacije, kada je gel odavao utisak peckanja. Delotvorniji je La Roche E.D. u odnosu na ovaj gel, prema starim bubuljicama i na njihove fleke. Predloženo je od strane Noreve, da se nanosi ujutru, uveče ili pre šminkanja lokalno na bubuljicu, nakon primene Exfoliac acnomega kreme 100, 200 ili losiona. Ne sadrži parabene, nalazi se u uskoj tubi i pakovanje je 30 ml. Rok uptrebe je 12 meseci od trenutka otvaranja. Košta oko 1.300 i nešto dinara.


Vichy Purete Thermale je linija namenjena osetljivom tipu kože, čemu moja i pripada iako je mešovita koža. Ovaj gel sam izabrala da koristim, jer sam znala da će se prema mešovitom tipu kože ponašati blago, bez dodatnog isušivanja, negujuće i bez dodatnih iritacija. Koistila sam ga nekada ujutru, najčešće uveče kada bih šminku prvo uklonila micelarnom vodom ili losionom za skidanje šminke. Jednim pritiskom na pumpicu, biće vam dovoljna količina da je prvenstveno utrljate među dlanove. Tek kada se stvori mekana i penasta tekstura, nanosila sam je na lice i nežno utrljavala. Divno opere kožu koja je iole očišćena od šminke tokom jednog pranja, ne zateže kožu, nema peckanja, nema isušivanja. Koža je mekana, čista, blago miriše, sveža, glatka i spremna za dalju negu. Nisam primetila da su mi izlazile nove bubuljice pre ciklusa. Ukoliko direktno skidate sa ovim gelom šminku, to će te morati da obavite dva puta, jer prvi put slabo skine. Zapremina je 200 ml, gel se iskoristi do kraja jer deo pumpice ide do dna pakovanja i sporije se troši. Proizvod me je služio godinu dana. Gel sadrži ekstrakt biljke moringa sa svojstvima protiv zagađenja, uz pomoć Amilite koja daje mogućnost hidrantne pene. Ovaj gel kupujem u Srbotrejd apoteci, gde košta 1.420 rsd.

Eucerin DermatoCLEAN je bogati, kremasti losion koji uklanja šminku. Predlaže se za osobe sa osetljivom i suvom kožom. Sadrži aktivne sastojke poput APG kompleksa (efikasan i blag kompleks za čišćenje), Gliko - glicerol ( aktivni sastojak koji hidrira), hijaluronska kiselina ( aktivni sastojak sa visokom sposobnošću vezivanja vlage). Proizvod se nalazi u bočici od 200 ml, sa zanimljivim čepom i načinom otvaranja. Veoma je lagan losion, srednje teksture, hidrantan, koji vrlo efikasno uklanja šminku sa lica i predela očiju, ne pecka iako imam osetljive oči. Koža je nakon upotrebe mekana, fino je hidrirana, izgleda blistavo i sveže. Nakon upotrebe losiona, lice obavezno pređem gelom za čišćenje, a zatim prebrišem micelarnom vodom kako bih utvrdila nivo čistoće. 
Losion košta 697 din. u Srbotrejd apoteci, često se može naći u sklopu nekih akcija, gde uz jedan od njihovih proizvoda, ovaj losion dobijete gratis. 

Moe28 je Lilly-jev proizvod i linija za intimno pranje, sadrži mlečnu kiselinu, ekstrakt kamilice i alantoin. Pakovanje se nalazi u kutiji, a unutra se proizvod nalazi u bočici sa pumpicom. Sadrži 250 ml, mlečne je nijanse, srednje teksture i iskreno, jak za intimnu negu. Dešava se da u određenim situacijama izazove peckanje jer sadrži sulfate ( kao i drugi), ruke mi škripe nakon upotrebe i jedino ga koristim posle treninga kada sa njim operem ramena i leđa. Iako je ph 5,5 sličan ph kože lica, za taj deo kože bi bio jak i lice bi bilo isušeno i dehidrirano.  Inače ga je moja mama kupila i takve proizvode obično delimo. Za mene je najbolji Generin losion za intimnu higijenu na bazi Aloa Vere. Ovaj losion košta 120 rsd, i u svojoj liniji imaju još jedan, moe28 sensitive blagi losion koji je 143 rsd. 




ZooVip šampon/balzam, sa glicerinom protiv peruti. Osobe koje imaju tanku dlaku, mekanu i koja se često masti biće zadovoljne ovim šamponom. Kosa ostaje čista tri, četiri dana, rastresita, ima volumen, nema peruti, nema svraba kože i dugo traje s obzirom da se razblažuje sa vodom. I njegova cena sada je snižena na oko 700 i nešto dinara. Moja kosa koja je kovrdžava, sa osetljivim temenom, nije dobro prihvatila ovaj šampon jer mi koža glave dobro ne reaguje na sulfate koji ovaj šampon sadrži. Kosa mi jeste bila voluminozna, gušća, a dlaka je bila kao trska, neukroćena, zbog čega sam morala dodatno da nanesem neki proizvod da bi je malo primirila. 

Seri dvokomponenti regenerator za sve tipove kose, za sjaj i vitalnost. Oni koji imaju tanku, mekanu i sklonu mašćenju kosu njima ne odgovara jer kada se nanese na mokru kosu, pa se suši fenom, kosa deluje ulepljena i masna. Miris deluje kao muški parfem, dugo traje, prskalica dobro funckioniše. Ja ga lično nisam koristila na svojoj kosi, te ne mogu da iz prve ruke kažem svoje utiske. Farcom ga proizvodi i košta oko 700 rsd. Često se može naći na sniženju. 

Eucerin Dermo Capillare šampon za osetljivu kožu glave, ph 5. Ovog proleća sam muku mučila sa seborejom, izbegavala sam da kupim Mycoseb jer mi samo kratkotrajno ukloni problem. U apoteci sam dobila preporuku za ovaj šampn, ne gledajući sastav. Na kraju sam shvatila, da se sitne peruti i crvenih pečata po koži, mogu jedino osloboditi ukoliko prestanem da koristim šampone sa sulfatima. Oni koji nemaju problem sa SLS i kožom glave će voleti ovaj šampon, jer on lepo opere ostatak kose, dobro peni, lepo miriše, ne troši se brzo i kosa je mekana i glatka. Međutim peruti nisam i dalje mogla da se oslobodim, prala sam kosu na dva dana, jer do trećeg nisam mogla da izdržim. Koža me je svrbela. Spas sam našla u šamponima koji ne sadrže SLS, a o jednom će te uskoro čitati. Ovaj šampon košta oko 600 i nešto dinara. 


Sebium Global od Bioderme, linija je namenjena osobama sa masnom kožom. Iz Bioderme za ovoj proizvod poručuju da popravlja fiziološki kvalitet sebuma, pruža dugotrajnu hidraciju, deluje na hiperseboreju... Krema je veoma lagana, mlečno bele nijanse, lepo se razmazuje, brzo upija i miriše blago. Stvara jedan fini film na koži koji na dodir, ujednačava nepravilnosti i čini je baršunastom. S obzirom da ne koristim prajmere na bazi silikona, za dnevnu upotrebu se pre pudera opredeljujem za kreme koje omogućavaju hidraciju, a uz to daju mat efekat. Upravo sam na početku dobila to sa ovom kremom, koja je bila kao idealna podloga pre pudera, odlično se prilagodio i lepo blendao. Krema je kožu ujednačila, umanjila je neka crvenila od bubuljica iz pms-a, učinila je mat i odložila je lučenje sebuma u predelu čela i oko nosa. Ima 30 ml, nalazi se u tubi sa uskim otvorom i košta oko 1.905 rsd preko apoteke Srbotrejd. Norevina krema je jače delovala na moju kožu, više peckala i svrbela u predelu brade, nego ova. Posle mesec i po dana, sastojci ove kreme su se takođe odvojili i stvorile su se valjuške kreme po koži. 

Flogocid mast, kako na njihovom zvaničnom sajtu piše, sadrži: kompleks enzima u puferskom rastvoru, bornu kiselinu, etarsko ulje lavande, beli vazelin, bezvodni lanolin, holesterol, tečni parafin, eterična ulja poljskog cveća. Koristi se protiv upala, deluje na neprijatne simptome koji prate patološke promene na koži i sluzokoži, podstiče regeneraciju oštećenog tkiva i pospešuje zarastanje rana.  Koristi se kod akni, bubuljica, urasle dlake, ekcema, ojeda, uraslog nokta, svraba... Što se ovog proizvoda tiče, sve pohvale ima sa moje strane, zamenio mi je skuplje proizvode u slučaju da kada mi izađe neka bubuljica. Sada mi najviše pomaže za negu usana. U debljem sloju se mast nanese na površinu koja je promenjena i zaista bubuljica koja je u početnoj fazi zapaljenja se zaustavi na tom nivou ili joj omogući da brže sazri kako bi se mehaniči očistila. Posle toga, na očišćenu istu površinu nanosim kremu 2 do 3 puta dnevno, regeneracija kože se ubrzava. Možda se crvenilo ne izgubi tom brzinom kao kod La Roche proizvoda, ali iskreno može vrlo lagano da stane rame uz rame sa njim. Za usne ga koristim uveče jer je mast bela, veoma ih dobro obnovi i pripremi u toku noći, a tokom dana ih održavam uz pomoć vazelina. Tako da nema pucanja polusluzokože, niti stalnog vlaženja, peckanja, što dodatno isušuje usne i dovodi do toga da se na kraju stvore ragade. I nekada sa ovom mašću mažem i zanoktice.
Prodaje se u dve veličine, manja je oko 210 rsd, veća je oko 300 i nešto dinara. Flogocid je zaštitni znak Veterinarskog Zavoda Zemun, počeo je sa proizvodnjom 1960. godine.

La Roche Posay Effeclar Duo, ko ima problema sa aknama i bilo kakvim nepravilnostima tog tip, sigurna sam da u svojoj upotrebi ima ovu kremicu. Zajedno sa gelom iz ove  linije i micelarnom vodom, negovala sam se godinu dana. Mogu da kažem da su mi njihovi proizvodi vidljivo poboljšali izgled kože, uopšte mi nisu izlazile bubuljice samo ponekad u momentima pms-a, čelo mi se umirilo i očistilo, sebum dosta regulisao. Ovu kremu sam nekad mazala po celom licu, sa naglaskom na određene problematične delove površine lica. Crvenilo brzo reguliše i neke tamnije flekice od istih. Međutim, ova krema i nije baš za svakog. Nekome će odgovarati na početku i zasitiće se ubrzo ukoliko je svakodnevno upotrebljava, zbog čega mogu da primete da ne daje nikakve rezultate. Tada mogu da odmore od nje i upotrebe je nakon određenog vremena ponovo. Dobra strana je što se sastojci ne odvajaju, zbog čega može da se koristi i po nekoliko meseci. 



NIVA kozmetički tupferi, naše proizvodnje, koja u svom pakovanju sadrži 100 tupfera koji koštaju 90 rsd, na pijaci se može naći. Mekani su, sa dva različita dizajna sa jedne i druge strane. Nisu loši, cena je i više nego mala za kvalitet koji se dobija. Iskreno od kada sam počela sa korišćenjem većih tupfera, mnogo mi se više isplate zbog veličine i potrošnje, nego ovi manji, koje u jednom korišćenju potrošim oko četiri. 

Top Ten Olive Oil krema ( UVA+ B filter, sa anti-aging efektom), vodootpora krema sa spf + 40. Ova krema je gusta po teksturi, masna je, malo se teže razmazuje, ostavlja neki beli trag na koži koji se vremenom upije. Obično su ovakve kreme gušće, masnije, sa belim tragom, duže vreme se upijaju, zato se i koristi uglavnom za suvu kožu. Ja sam je tri puta koristila, u periodu kada je počinjalo proleće i tada mi je bila sasvim okej jer se nisam preterano znojila. Preko leta mi je bila previše teška, a i za masnu kožu se preporučuju gel - kreme. 
Kremu možete naći u Lilly drogerijama i apotekama, u redizajniranom pakovanju, u tubi staje 50 ml i pri dnu sastojaka nalaze se različite verzije parabena. Njena cena je oko 500 i nešto rsd. 

Dove losion sa pistaćima i magnolijom, veoma lagana tekstura, odlična za masnu kožu, lepo se razmazuje, brzo upija, vrhunski neguje kožu u toku 24 h. Predložen za sve tipove kože, veoma lepo miriše u pakovanju, ali ne toliko možda kada se nanese. Miris ostaje na koži još par sati, ne ostavlja trag na garderobi. Dove proizvodi za negu tela su zaista odlični, naročite nove linije koje duže traju, odlično neguju i isplative su. 
Ja sam ovaj losion kupila na akciji, kada je koštao 200 i nešto dinara. 


Titania balzam za stopala sam kupila na akciji, sa kamenom za pete koji se dobijao uz nju. Do tada sam obično koristila Baleine kreme za stopala. Ova krema je veoma lagana, lepo hidrira, brzo se upija, ali nije previše jaka za pete koje su sklone pucanju i imaju zadebljalu kožu pete. Dobro neguje stopala koja su prethodno zbrinuta i uredjena pedikirom, na njima će ostaviti efekat negovanih stopala. Nije loša, ali bih se ponovo vratila ipak Baleinim zbog dugotrajnijeg dejstva. Košta oko 100 rsd.

Bionsen dezodorans je proizvod japanske firme. koji spada u one prirodnije jer ne sadrži parabene, alkohol i aluminijum. Lepo neguje kožu pazuha, nisam primetila nikakve iritacije, divno miriše. Oni koji muku muče sa mirisom, ovaj dezodorans im neće pomoći bar u letnjim mesecima. Ja nemam težak miris ( bar koliko sama znam), ali kad se osetim da već krenem da kiselim nakon tri sata, moram ponovo da ga nanesem na prethodno očišćenu kožu. U zimskim mesecima je bolji, manje se znojimo te je i njegovo dejstvo produženo. Bolji mi je od Baleinih dezodoransa koji nemaju aluminijum, dugotrajniji je i izdržljiviji. Košta oko 200 i nešto rsd. 

Afrodita odrstranjivač laka za nokte, bez acetona sa glicerinom i nevenom. Lepo uklanja lak, ne oseća se previše i ne isušuje zanoktice. Zbog narandžaste tečnosti, nisam primetila da ostavlja takvu prebojenost na noktima. Jedino imam zamerku na pakovanje, nije ekonomično zbog otvora koji je veći, tako da može više da se nanese na tupfer prilikom korišćenja. 

Tru Legs sprej za noge, koji daje instant boju, proizvodi se u dve nijanse, na slici možete videti svetliju. Pre upotrebe je potrebno da se promućka, unutra se nalazi kuglice za lakše ujednačavanje supstance, da bi se talog podigao. Poprskate noge na pola metra razdaljine, a zatim rukama tu boju rasporedite. S obzirom da se aktivno ne sunčam već dve godine, noge su mi bele kao sir, zbog čega se delom i vidi da je ova boja veštačka na meni. Izgleda kao da se duže vreme mažem kremom za samopotamnjivanje. Dobra stvar je što se nadograđuje, ne upija se brzo i ne suši, zbog čega možete da je fino rasporedite. Sadrži sitne šljokice koje su neprimetne i koliko se sećam, fino miriše. Nije loše da se iskoristi u nekim hitnim situacijama, mana mu je ipak što zna da se preslika na garderobi. Košta oko 200 i nešto rsd. 

Ovaj post je ispao malo duži. Nadam se da se niste previše zamorili. 


Ukoliko ste koristile slične ili iste proizvode, voljna sam da pročitam vaše utiske.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe