Ekcem, suva koža, dermatitis, psorijaza? First Aid Beauty - Ultra Repair krema

10/24/2016


Doba je godine kada posebnu pažnju pridajemo nezi kože, a posebno hidraciji. Skoro pet godina pišem blog, učim, isprobavam nova saznanja o nezi kože, i zaključila sam da je za svaki tip kože osnovna nega doba hidracija. To se ne odnosi samo na spoljašnje zasićenje kože i tela vodom, već je veoma bitno da se i unutrašnjost pravilno održava i neguje, kako bi dobili potpuni rezultat. 


Ove godine sam svoje poverenje poklonila brendu, koji je jako hvaljen od strane brojnih youtubera, a reč je o First Aid Beauty, skraćeno FAB. 
Ovaj brend je kreirala Lilli Gordon, u cilju poboljšanja svakodnevne nege u sprečavanju nastajanja finih linija, bora i proširenih pora. 
First Aid Beauty ima linije određene za masnu kožu, osetljivu kožu, kožu sklonu ekcemima, dermatitisu, tamnim flekama... za svaku liniju određena je posebna boja pakovanja. 
Proizvodi za osetlljivu kožu označeni su svetlo plavom bojom, a kreme za tu namenu nazivaju se Ultra Repair, spakovane u tri veličine. Ovu koju danas vidite je u tubi, gde staje 56.7 gr, dva pakovanja su u kutijama, jedna je od 170.1 gr, a najveća od 340.2 gr.
Ukoliko vam je koža iritirana, osetljiva, sa suvim ekcemom od hladnoće, od agresivnih kozmetičkih tretmana, psorijaza, atopični dermatitis, seboroični dermatitis, keratozis pilaris, rozacea, slobodno se možete, sa punim poverenjem, obratiti ovom brendu. Zašto? Zato što ovaj brend ne sadrži parabene, teške hemikalije, petroleum koji čini lepljivim, parfeme... 
Ovaj brend je poznat po sastojku koloidnih ovsenih pahuljica, koje su bogate vitaminom B1, B2, E, odlične protiv ljuštenja kože, suvoće kože, pomažu protiv bora, sitnog osipa, mitisera, hiperpigmentacije kože...
Pored toga, nalazi se još i shea buter, ulje eukaliptusa, ceramid što omogućava da kožu umiri, poboljša prirodnu barijeru koži, sprečava svrab koji se javlja tokom ekcema.
Pakovanje koje sam za početak isprobala, dobro me je služilo par meseci. Kupila sam kremu preko Look Fantastic sajta, koji mogućava uvek popust od 15 % i do sada mi nije uopšte bila naplaćena carina, iako je neki proizvod koštao 3.000 din. U ovom trenutku samo imaju veće pakovanje na lageru, dok Beauty Bay prodaje sve tri veličine pakovanja. Cena ove kreme je oko 8 e, srednje pakovanje je oko 19 e, najveće 21 e.


Krema ima veoma laganu teksturu, lako se razmazuje, brzo suši i ne ostavlja nikakav sloj u vidu filma na površini. Pod prstima kada se razmazuje, oseća se kao da ima neki sedefasti sastojak u sebi, koji joj daje blagi sjaj. Koža je veoma mekana na dodir nakon aplikacije i takva ostaje i sutradan posle umivanja. Nakon samo par dana od korišćenja jako sam je zavolela, jer je moja koža lica postala ujednačena ( fleke od ranijih akni su postale blaže), a takođe i olakšava otvaranje izvodnih kanala mitisera. Vremenom sam njih uspela da otvorim mehanički i očistim, što mi nije pomoglo ni pet tretmana sa hemijskim pilingom. Sve vreme korišćenja kreme ti dobri rezulati su se održavali. U vreme PMS-a, veće bubuljice nisu mi izlazile u predelu brade i donje vilice, a nije bilo ni neke druge iritacije kože. 
Krema vremenom nije gubila svoje delovanje, a kada je više nisam koristila ti blagotvorni efektni su se i dalje održavali. Na pakovanju piše da se može koristiti i za celo telo, ja to nisam radila, ali sam čitala da su se mnogim ljudima ekcemi na rukama povukli od kada koriste nju. Zaista pruža odličnu hidrataciju zbog čega je i lučenje sebuma na sredini čela bilo manje izraženo. Odlična je i kao priprema pre nanošenja pudera, koža mi je ostala vremenski matirana kao i sa prajmerom, omogućila je da se puder lepo adaptira na koži.



Ovom kremom sam zaista veoma zadovoljna, a to stanje su primetili i drugi, kada su videli moju kožu bez šminke i upitali me šta sam radila. Koristila sam je tokom proleća i leta više kao noćnu kremu, i za dan nije bila teška, iako je namenjena baš sada za oštru zimu i suvi vazduh. Predodređena je za sve uzraste, od otvaranja pakovanja rok za upotrebu je 18 meseci.
Posle ove kreme, uzela sam da probam još jednu njihovu kremu, a o njoj ću pisati kada se slegnu utisci. Planiram da iz ove linije, probam njihov čistač za lice, koji je jako hvaljen i predstavljen kao najbolji protiv bilo kakvih kožnih iritacija. Mislim da sam našla najzad odgovarajući brend za moju kožu. I, DA, definitivno uzimam sledeći put veće pakovanje! 

Spisak sastojaka:


Colloidal Oatmeal, Water/Aqua/Eau, Stearic Acid, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Squalane, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Allantoin, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Chrysanthemum Parthenium (Feverfew) Extract, Camellia Sinensis (White Tea) Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Ceramide-3, Eucalyptus Globulus Leaf Extract.







You Might Also Like

0 comments

Subscribe