Nivea Care univerzalna krema za kožu lica, tela, ruku

4/15/2016


Negde početkom ove godine, poznati nemački brend Nivea izbacio je još jednu univerzalnu kremu, koja se ubrzo pojavila i na našem tržištu. Ovo nije njihova prva krema ovog tipa, jer smo već duže vreme upoznati sa njihovom klasičnom univerzalnom kremom u plavom pakovanju, takođe i sa kremom u belom pakovanju, poznatijom pod nazivom Soft krema. 



Pozitivna strana ovakvih krema je što se one mogu koristiti kod oba pola, različite dobi, kao i kod svih tipova kože i mogu pružiti negu za veću površinu kože. Dodatna stvar je što za prihvatljivu cenu dobijete više nego dovoljnu količinu kreme, za duži vremenski period. 
Manje pozitivna strana je što one mogu sadržati neke sastojke koje većina neće poželeti da nanosi na svoje lice i telo. Obično su jače parfemisane zbog čega pojedinim osobama stvaraju preosetljivost i alergije. 
Godinama je poznata klasična univerzalna krema u plavom pakovanju, koja je odlično prošla i kod muške populacije. I njihovoj koži, ako se redovno koristi, pruža odličnu negu i hidrataciju. Soft krema je takođe godinama na tržištu i uspešno prolazi kod oba pola, mada kroz neko moje iskustvo, ne bih je preporučila onima koji imaju osetljivu kožu. Krema se duže zadržava na takvoj koži i izaziva prosijavanje. Njen parfemski miris i sastav mogu da izazovu pojačano suzenje očiju kod osoba koje imaju osetljive oči.

Care univerzalna krema za ruke, lice i telo je revolucionarna krema, koja je predodređena koži moderne žene i  koja obezbeđuje WOW efekat, kako nam iz Nivee poručuju. 




Razlog tome su sastojci koji čine ovu kremu: ↓


 hidrovosak, koža ga upija odmah po nanošenju, osiguravajući joj tako intenzivan i dugotrajan osećaj hranljivosti, 
 100 % bogata nega i 0 % osećaj masnoće,
► sadrži u spisku najviše procenata vode, prisutan je glycerin, shea maslac, cetyl alkohol, silikon ali i parabena koji objašnjavaju kao potreban sastojak za duže trajanje proizvoda i parfem, koji ovoj kremi daje prepoznatljivi Nivea miris. 



Krema se proizvodi u dobro ojačanim, plastičnim mat kutijama u zapremini od 100 ml i 200 ml, zaštićenom ispod poklopca, aluminijumskom folijom. Veoma jednostavno pakovanje, sa laganim mehanizmom zatvaranja, što je odlična stavka ukoliko nosite kremu sa sobom u torbi. 
Njena tekstura je vidno vodeno - kremasta, na dodir se oseti prisutan vosak, veoma se brzo istopi i upije u kožu. Lagano se razmazuje zbog čega vam nije potrebna veća količina prilikom nanošenja. Ranije nisam bila neki ljubitelj proizvoda za višenamensku upotrebu, jer nisam bila sigurna da li sastojci mogu da odgovaraju mojoj osetljivoj koži lica, a uz to da prethodno odgovaraju i mojoj koži tela i ruku. Zato kreme tog tipa nisam koristila sve do sada. 

Od svih sastojaka koji ulaze u ovu kremu, najviše mi se dopada prisustvo hidrovoska. Pčelinji vosak vrlo rado od skora koristim u nezi kože i sam efekat mi se jako dopada. On je veoma bitan za hidrataciju, ne samo kože lica, tela, ruku već i polusluzokože usana, jer stvara zaštitni sloj na površini koji sprečava gubitak vode odnsno dehidraciju. Tako se sprečava površinska iritacija, crvenilo i perutanje kože i usana. Dodatna pozitivna stvar je što deluje antiseptično, tj. sprečava pojavu bakterijskih i gljivičnih infekcija.

Ova krema na moje lice za sada deluje odlično. Kada je uveče nanesem na čistu kožu lica, ona se brzo upije, ne stvara lepljiv efekat, ne zateže, oseti se film od voska, pruža fini mat efekat. Ujutru ne izaziva pojavu masnoće na T zoni licaNije mi stvorila neke negativne iritacije niti nove mitisere, a ni uticala na povećano lučenje sebuma. Međutim, najviše je koristim preko seruma, kada se on prvo upije, nanesem preko njega ovu kremu jer mi omogućava još intenzivniju hidrataciju i sprečava da hranljivi sastojci iz seruma ispare i tako ostaju u koži. 



Zbog toga što je jedan od sastojaka glicerin, pogodan je za upotrebu kod osoba sa suvom kožom. Učiniće im kožu mekanom, a može se i primeniti kao baza za puder, jer tada on lakše klizi prilikom nanošenja i dobije blistav efekat. 

Za mešovitu kožu se takođe može koristiti kao podloga, ali što se samog efekta nakon nanošenja pudera tiče i njegove trajnosti, zavisi od toga koliko je puder mat. U mom slučaju, prilikom korišćenja L'oreal Infallible 24 h matte pudera, krema nije omogućila da mat efekat pudera potraje već je koža jako brzo počela da sija u T zoni . Puder se lepo adaptirao, izgledao je ujednačeno, a krema je kožu učinila dobro pripremljenom, bez ikakvih isticanja suvih delova.  



Što se tiče kože tela, nanosim je na vrat, dekolte, šake i podlaktice sve do lakata, i za te površine mi pruža potrebnu hidrataciju i negu. Vrat i dekolte mi učini mekanim, nežnim, glatkim i takav osećaj pod prstima osetim vremenski i do deset časova do sledećeg nanošenja. I ruke ovu kremu jako brzo upiju, učini ih mekanim, veoma fino ih hidrira, oseti se da na površini imaju tanak film, ali ukoliko mi se dlanovi oznoje, osećam kao da nije dovoljno upila i onda želim da ih operem ili obrišem. Takav efekat se ne zadržava dugo, jer uskoro se ona skroz osuši.




Iako parfemisana, ova krema mi zbog toga ne smeta, nije miris previše oštar niti težak, već je blag, ne zadržava se dugo na koži i ne izaziva mi suzenje očiju. Soft krema mi u poređenju sa ovom, ima malo jače izražen miris zbog čega mi deluje onako ljutkasto i oči mi suze. 
Za one koji imaju suvu i normalnu kožu, ova krema će im dobro doći svakodnevno ukoliko žele da na čistu kožu samo nju stave, jer će im pružiti potrebnu hidrataciju, odličnu zaštitu od spoljašnjeg uticaja, ali ne i do UV zraka jer ne sadrži zaštitni faktor. Ovo se odnosi na sve uzraste i oba pola jer mislim da će i muška koža, dobro prihvatiti sastojke Care kreme posle brijanja ili uopšteno za dnevnu negu. 
Oni koji su mladi i imaju mešoviti tip kože, mogu da pronađu u ovoj kremi pomoćnog prijatelja, koji možda neće mnogo uticati na smirivanje postojećih bubuljica i fleka, ali će dobro doći u slučaju da dodatno hidrirate kožu, odmorite je od jačih krema koje sadrže kiseline ili je nanesete ujutru na čisto lice pre škole, kako bi u toku dana obezbedila dodatnu zaštitu i sprečila isušivanje. Zbog toga što je veoma lagana, brzo upijajuća i sa finim mat efektom možete da pronađete u njoj dnevnog spasioca u tim prilikama, za nekog ko tek ulazi u svet nege lice i kozmetike. 
Za stopala, ukoliko su negovana i dobro isturpijana, ova krema može pomoći da ih takvim zadržite, ali u slučaju da je koža na petama zadebljala, revoluciju i dubinsku negu od ove kreme ne očekujte.



Kada sam videla spisak sastojaka i spazila da sadrži jedan oblik alkohola, bila sam skeptična kako će on delovati na moju kožu tokom duže upotrebe i da li će doći do isušivanja, a zatim i pojačanog stvaranja sebuma i da mi koža onda dodatno ne bukne. Taj momenat se još uvek nije desio, možda zato što sada upotrebljavam većinom prirodne proizvode koji mi već dobro pripreme kožu, nahrane je i njihovi prirodni sastojci se duži vremenski rok zadrže u koži. Zbog toga mi se i sam ten popravio, nemam stvaranje novih mitisera, postojeće flekice se povlače, a bubuljice se više na dnevnom nivou toliko ne stvaraju. 

Zbog same količine, krema će vas solidno vreme služiti, kako vas tako i članove porodice. 
Najčešće je možete naći u bolje snabdevenim prodavnicama poput Tempa, Maxija gde je cena niža nego u drogerijama. Za 100 ml trebate da izdvojite oko 300 din. a za 200 ml oko 500, ako nisu još povećavali jer je za kratko vreme cena skočila.

Da li ste probale Nivea CARE kremu i kakvo je vaše mišljenje o proizvodima za ovu namenu?
  

You Might Also Like

2 comments

  1. Izvrsna recenzija, kao i obično. Kremu sam probala početkom godine, ali nisam impresionirana, niti preferiram proizvode pod nazivom ''univerzalno'' jer sam mišljenja da jedan proizvod ne može zameniti, ili jednako delovati na licu i telu. Što se u mom slučaju pokazalo tačnim. Ova krema na mom licu imala je efekat plastične vreće (pisala sam recenziju), dok se na telu pokazala solidnom. Nanosila sam je upravo kao i ti, vrat, dekolte, ruke. Inače, dostupna je u 3 zapreminske veličine, samo što je nama slabo dostupna u količini od 50 ml. Ja sam imala sreće, valjda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, divna Misha. <3 Upucena sam u tvoju recenziju, hvala sto si ostavila komentar i podelila svoj utisak, jer ce i on verujem koristiti nekome. Iskreno sam se iznenadila za ovu kremu da mi je legla dobro, jer sam kao i ti, bil malo skepticna. Svakako da ce misljenje biti razlicito od coveka do coveka i da ce nekome odgovarati, a nekome ne. Nisam videla kod nas da ima velicina od 50 ml, pa zbog toga nisam napisala. :) Videla sam da si ti objavila, tako da je i to odlicna informacija, ako neko po prvi put proba ovakav tip proizvoda. Srdacan pozdrav saljem! :-* \O/

      Избриши

Subscribe